Page 21 - Miauw 2019-3
P. 21
Column van Gonnie
En dan dat gesleep met dekentjes en manden......JA: ook Onze manden.......U
zult begrijpen dat wij toch enigszins bezorgd zijn omtrent de aankomende herst
en dan met name de winter en (lees dit goed!) en ONZE manden!
Goed we wachten het af;
houd het vrouwtje van ons allemaal even veel?
Ach na ruim 15 jaar zou ik beter moeten weten zegt u......
natuurlijk........
Maar voor álle zekerheid zal ik vanavond toch maar even extra bij haar op
schoot gaan liggen en mijn kinderen en kleinkinderen daar ook nog even op wij-
zen......
Een volle bank zegt u? Ach valt wel mee denk ik; als de bank net zo groot is als
haar hart gaat dat wel goed komen en spreken we elkaar weer in de volgende
column; als het ECHT koud is!
Met een dankbare groet voor al uw trouwe lezen van mijn overpeinzingen;
Annabelle!
21

